Verhuur door WHC

Vergaderen De Welcome Home Church verhuurt zalen om inkomsten te verkrijgen voor de vaste lasten en het onderhoud. Zie voor de voorwaarden ons huurreglement. De voor verhuur beschikbare zalen zijn geschikt voor uiteenlopende activiteiten.
We hebben te maken met gemeentelijke regelgeving, waardoor niet alles mag en kan, er zijn regels ten aanzien van geluidsoverlast en drankgebruik. Behalve dat de huurders zelf verantwoordelijk zijn voor het naleven van de regelgeving, moeten we hier tegenwoordig als verhuurder ook op toezien en hiervoor zijn we niet toegerust. Met de gemeentelijke uitleg van de regels, kunnen we niet aan partikulieren (privι personen) verhuren, indien er drank gebruikt gaat worden.

Zaal 1
Zaal 1 is tijdelijk niet voor verhuur beschikbaar.

Zaal 2
Zaal 2 is tijdelijk niet voor verhuur beschikbaar.

Zaal 3
De grote achterzaal, plaatselijk bekend als de "Schaapskooi", is een ruime, lichte zaal, geschikt voor gezelschappen tot 50 personen. Uitstekend te gebruiken voor vergaderingen, cursussen en lezingen. Voorzieningen zijn een whiteboard, versterker, voldoende tafels en stoelen in elke gewenste opstelling en een viertal statafels.

Kerkzaal Kerkzaal
De kerkzaal, geschikt voor gezelschappen van 100 tot 200 personen, is bruikbaar voor voorstellingen, exposities, seminairs, presentaties, grotere vergaderingen en voorlichtingsbijeenkomsten. De ruimte kenmerkt zich door een mooie akoestiek, is ruim, overzichtelijk en heeft een intiem karakter. De kerkzaal is deels nog voorzien van banken en heeft verder comfortabele stoelen.
Voorzieningen zijn een breed podium, geluidsinstallatie en theaterverlichting. Voor een bijzonder effect kan gebruik gemaakt worden van het monumentale orgel en de preekstoel.

Tarieven
Met ingang van nov.2023 is de Welcome Home Church na 6 jaar, met de stijging van de energieprijzen genoodzaakt de tarieven aan te passen.

Zaal

Incidentele tarieven
per dagdeel

Donateurs
Lidmaten

Zaal 3 ca. 55m²

€ 100,-

€ 75,-

Kerkzaal ca. 210m²

€ 450,-

€ 350,-

Huwelijk of uitvaart

€ 500,-

€ 400,-

Buffet Een dagdeel is de ochtend 8:00-12:00, de middag 13:00-17:00 of de avond 18:00-23:00. Afwijkende tijden mogelijk in overleg.

Reserveren
Frequente huurders (maandelijks of vaker) komen in aanmerking voor een gereduceerd tarief. Voor informatie of reserveringen kunt u mailen of bellen met Welcome Home Church, Jeannet Dotinga, telefoon 06 3344 1221 of mailen naar Welcome Home Church.
Er is geen horecaverplichting, indien gewenst kan voor bediening, koffie, thee catering of buffet gezorgd worden.

Het bezoekadres, route- en parkeerinformatie vind u hier.