Welkom op de Site van Stichting Behoud Stadslaankerk

Schilderij

Deze website is opgezet om informatie te geven over de Stadslaankerk te IJlst.

Op 2 oktober 2008 heeft de overdracht van het kerkgebouw aan de Stichting Behoud Stadslaankerk plaatsgevonden. De Stichting heeft het gebouw gekocht voor een marktconforme prijs van de PKN gemeente IJlst. Nu de Stichting eigenaar is kan zij zonder voorbehoud huurders en donateurs werven. Uw aller steun aan de Stichting blijft echter nodig om vaste lasten en onderhoud te kunnen betalen.

Geschilderd door Bouke Haringa

-------- Actueel --------

Check regelmatig het nieuws op deze Site en zie hoe de stormschade hersteld is.

Welcome Home Church
Met ingang van 1 september 2018 huurt de Welcome Home Church het volledige gebouw en neemt daarmee ook de verhuur aan andere gebruikers over. Zij zijn al geruime tijd huurder van zalen in de Stadslaankerk, maar met het toenemende gebruik en de nodige afstemming met andere huurders is gekozen voor deze constructie. De Stichting Behoud Stadslaankerk blijft eigenaar van het gebouw en verantwoordelijk voor de instandhouding. Het bestuur is erg blij met deze constructie, die voor continuïteit zorgt en het gebouw zijn oorspronkelijke functie teruggeeft.

Welcome Home Church is een groeiende Christengemeente in IJlst en wijde omgeving.
Elke zondagmorgen om 10:00 uur heeft Welcome Home Church een Samenkomst en daarbij is er ook Kindersamenkomst & Oppas. Inloop een half uur voor de Samenkomst met naderhand gratis koffie/thee/frisdrank/koek. Een aantal keren per jaar worden er ook Interkerkelijke avonden gehouden op zaterdagavond, houdt daarvoor Facebook en de Website van Welcome Home Church in de gaten. Een plek waar je Thuis mag komen! Een plek om de Vader, Jezus Christus, de Heilige Geest en elkaar te ontmoeten!
Organisatie Welcome Home Church. Bereikbaar via 06 3344 1221 of Mailto: Welcome Home Church.
Meer informatie via Facebook: Welcome Home Church en Website: Welcome Home Church.

-------- o --------

Kopij in de vorm van foto's en verhalen is welkom. Ondanks de serieuze aanleiding proberen we, met verhalen in de vorm van mooie herinneringen, interessante wetenswaardigheden, leuke anekdotes en kleurrijke beschrijvingen, er een interessante site van te maken.

Reageren? adres

Webmaster: Eric Petrusma te IJlst